| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 27 日 星期五  |
61st Anniversary  |
61st Anniversary!!:]]
慘...慘....慘!!!!!
晨早6:00wake up...
(對我黎講.........MIRACLE)XD
同蘇珍珍食早餐,食到7:50....
飛的to sku(要8:00反到去)
飛的時,就到Sku (Suck)車
蘇珍珍話佢有超多次飛的反學既經驗..
話學校D呀姨都出黎(搵食)XDD
反到學校,上自修室搬台搬登...(手痛)...
9點幾做到11點幾...(痴sai線)
拾野...係操場搬野反2樓....
薯仔+唐XX渾lift..
眾人都話點解薯仔唔係劉英英XD
拾sai野..5個心智超成熟既人(3個學生會會長+陳達華+鄧sir)
係到play推車仔.....無奈
D人去Pizza Hut 慶功..我5去..
反家又睇High School Musical...
|
| 刊登時間:2007-04-29 12:04 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 22 日 星期日  |
horrible  |
曼聯尋夜對米堡果場令我好失望......
C.朗好獨食...
黑柴要退休lu~
有Dfeel到佢好似Rooney..haha
超不滿...
黑柴搶波..超攪野
個goalkeeper踼空氣.. |
| 刊登時間:2007-04-22 10:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
2007 年 4 月 18 日 星期三  |
=='"  |
Sorry ar long time no write qooza la~ so bc ma..
今日個天好藍,阮文傑ask點解無雲..(好問題,但我唔色嗒)
IS堂..勁high.high到連杯野都倒瀉埋...(睥)…
中文無啦啦被人話...=o='"
中史..D人死曬..Questionzzz not one answer XD
得68.5...算la~
又被人mung邊1a~
2家姐5好咁過份呀..
英文saying ghost story (good no lesson...)
maths project..sorry ar tracy i know that is my responasbilty
dun't be angry la~
上六甲開會..被人推...
劉金輝叫我去踢波...痴架??
去打波,無拍..問蘇民fung借
佢屈我請佢飲野-[]-
....返家....
(我件曼聯波3呢??)六甲D人話我成日講e句 XD
|
| 刊登時間:2007-04-18 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 5 日 星期四  |
無奈lo~  |
TOday....算la~
9:00起身
ll:00..拜啊爺..(5明why D人咁迷信lo)
l2:00去左波鞋街行...無人..
l:00返校門口等人
見到思+小彤一齊..(情侶..)
柯屎飛的黎..(太有米la)..
柯屎著到乜咁(我+思+小彤爆笑)
l:30行到新世紀.上大眾買野做Music Project..
思+小彤狂睇something is not about Music Project(激..)
3:00去Food Court食野...(思+小彤買野超內)
3:45去大眾買完野,去柯屎婆家做Project..
6:30個個輪流出街買飯盒(我無去..5.太乖la)XD
7:30個個走sai.我陪思去旺角買卡..得$100買咋,思思無奈=='"
思思請我食ice-cream.THX..
返家....
Ps:thx小田super fanz幫我整background+思思既ice-cream..
「下次請你地食野la~」
諗返今日思思自拍個look真係好掂XD!!

|
| 刊登時間:2007-04-05 11:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|