queen_sierra
暱稱: C.ronaldo Fanz
性別: 女
國家: 香港
地區: 油尖旺區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
8/6/07~25/6/07
2007-06-24
Macy13歲啦...
傻笑人生
-0-'"
文章分類
全部 (12)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 12
留言總數: 14
今日人氣: 0
累積人氣: 72
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 4 月 27 日  星期五   晴天


61st Anniversary 驚訝

61st Anniversary!!:]]

慘...慘....慘!!!!!

晨早6:00wake up...

(對我黎講.........MIRACLE)XD

同蘇珍珍食早餐,食到7:50....

飛的to sku(要8:00反到去)

飛的時,就到Sku  (Suck)車

蘇珍珍話佢有超多次飛的反學既經驗..

話學校D呀姨都出黎(搵食)XDD

反到學校,上自修室搬台搬登...(手痛)...

9點幾做到11點幾...(痴sai線)

拾野...係操場搬野反2樓....

薯仔+唐XX渾lift..

眾人都話點解薯仔唔係劉英英XD

拾sai野..5個心智成熟既人(3個學生會會長+陳達華+鄧sir)

係到play推車仔.....無奈

D人去Pizza Hut 慶功..我5去..

反家又睇High School Musical...

刊登時間:2007-04-29 12:04 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 22 日  星期日   晴天


horrible 感動

曼聯尋夜對米堡果場令我好失望......

C.朗好獨食...

黑柴要退休lu~

有Dfeel到佢好似Rooney..haha

超不滿...

黑柴搶波..超攪野

個goalkeeper踼空氣..

刊登時間:2007-04-22 10:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 19 日  星期四   晴天


Down 感動


 5好咁過份wor..

我果日無唱你bor...

搶我Dfriend..正X渣

刊登時間:2007-04-19 10:18 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 18 日  星期三   晴天


=='" 驚訝

Sorry ar long time no write qooza la~ so bc ma..

今日個天好藍,阮文傑ask點解無雲..(好問題,但我唔色嗒)

IS堂..勁high.high到連杯野都倒瀉埋...(睥)…

中文無啦啦被人話...=o='"

中史..D人死曬..Questionzzz not one answer XD

得68.5...算la~

又被人mung邊1a~

2家姐5好咁過份呀..

英文saying ghost story (good no lesson...)

maths project..sorry ar tracy i know that is my responasbilty

dun't be angry la~

上六甲開會..被人推...

劉金輝叫我去踢波...痴架??

去打波,無拍..問蘇民fung借

佢屈我請佢飲野-[]-

....返家....

 

 

(我件曼聯波3呢??)六甲D人話我成日講e句  XD

                                        

刊登時間:2007-04-18 10:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 4 月 5 日  星期四   晴天


無奈lo~ 滿足

TOday....算la~

 

9:00起身

ll:00..拜啊爺..(5明why D人咁迷信lo)

l2:00去左波鞋街行...無人..

l:00返校門口等人

見到思+小彤一齊..(情侶..)

柯屎飛的黎..(太有米la)..

柯屎著到乜咁(我+思+小彤爆笑)

l:30行到新世紀.上大眾買野做Music  Project..

思+小彤狂睇something is not about Music Project(激..)

3:00去Food Court食野...(思+小彤買野超內)

3:45去大眾買完野,去柯屎婆家做Project..

6:30個個輪流出街買飯盒(我無去..5.太乖la)XD

7:30個個走sai.我陪思去旺角買卡..得$100買咋,思思無奈=='"

思思請我食ice-cream.THX..

返家....

Ps:thx小田super fanz幫我整background+思思既ice-cream..

「下次請你地食野la~」

諗返今日思思自拍個look真係好掂XD!!

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2007-04-05 11:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]