終於考晒試la,,,,,,十分無限地感動,,
7:00約左人去睇戲,,去睇2012,,好多人都話好想睇,,搞到好似好好睇錦,,
7點半開場,,坐左2個半中,,睇完覺得都ok,,次次好感動個陣冇啦啦都會有個笑點出現,,
搞到又笑番,,- -
其中有一幕超正,,,中指,,睇左ge人應該都知la,,
未睇ge人睇左之後就會明個幕有幾正嫁la,,
我覺得出戲如果係3D ge話一定會更+好睇lor,,
睇完之後去左佳景間m記食野,,
食完之後去look令,,
開左八局,,二條line,,
六個人去,,二個唔玩,,so 2對2,,
下次去都係一人挽一局算數,,
挽兩局會搞到第二局冇心機挽,,
look完都差唔多成11點半la,,個個都話要番屋企,,so,,,,,,,散場,,
聽日又唔知去唔去BBQ,,
不過算la,,,去應該會有人同我講,,
反到屋企上左陣網,,又唔想沖涼住,,so就泥up qooza la,,
要留cm a,,,
|