牙婷; )
queenie1002
暱稱: 牙婷;)
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傷心的日子
2010-02-24
2009-12-25
2009-12-19
2009-12-08
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 56
今日人氣: 0
累積人氣: 808
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 25 日  星期三   晴天


2009-11-25 開心 分類: 未分類

今日去左麗麗屋企...

超happy呀....

因為麗麗佢地玩勁舞d fd...我覺得佢好慘呀...

講d野超難頂呀

講d野超好笑...

最後我地都約到佢見面...

都幾7下....

早知影落黎la...>.<

不過佢個樣令仔過我地班果堆f4

haha~~~~

果d男仔真係好慘...

不過多得佢我地先可以玩得咁開心...

今日都算玩得開心ge一日...



2009 年 11 月 20 日  星期五   晴天


2009-11-20 分類: 未分類

(18:31) -       雅婷: 你依家同緊邊個拍拖?
(18:31) ※~宇韜~※努力工作: 有咩…
(18:32) -       雅婷: 沒咩? 陳慧茵叫咩呀?
陳慧茵佢自己講咖
(18:33) ※~宇韜~※努力工作: 人囉
哦…
(18:34) -       雅婷: 問緊你係吾係同佢拍緊拖呀...
笞咩哦..
(18:34) ※~宇韜~※努力工作:
(18:34) -       雅婷: 問你係吾係呀
(18:34) ※~宇韜~※努力工作:
(18:35) -       雅婷: 吾好再哦得吾得
問你野又哦
(18:36) -       雅婷: 一係就係...一係就吾係咖啦
哦咩姐
(18:36) ※~宇韜~※努力工作 已下線
(18:36) ※~宇韜~※努力工作 狀態改為線上
(18:37) ※~宇韜~※努力工作:
(18:37) -       雅婷: 再哦我5理你嫁
:'(
(18:38) ※~宇韜~※努力工作: 你鐘意啦
(18:39) -       雅婷: 嗯~ 我吾要:$
(18:40) ※~宇韜~※努力工作: 你唔要,關我咩事
(18:40) -       雅婷: 嗯~你吾好咁對人地啦:$:$
(18:41) ※~宇韜~※努力工作: 是但你啦
(18:42) -       雅婷: 嗯~~~ 我吾要:$我要你笞我自先(K)
(18:42) -       雅婷:  嗯~~~ 我吾要:$ 我要你笞我先 :$:$
(18:42) ※~宇韜~※努力工作:
(18:43) -       雅婷: 嗯~~~好衰咖姐你
:$:$:$:$:$:$
(18:43) ※~宇韜~※努力工作: 哦…哦
(18:44) -       雅婷: 嗯~~~好衰咖你:$ 係米茵茵係度吾笞得姐:$:$:$:$ 嗯~
(18:44) ※~宇韜~※努力工作:
(18:45) -       雅婷: 吾好咁對我啦:$:$:$:$:$:$:$:$
人地好想知你係吾係同佢拍緊拖呀:$:$:$:$:$
(18:45) ※~宇韜~※努力工作:
(18:45) -       雅婷: 笞人地喇:$:$:$ 嗯~~~
(18:45) ※~宇韜~※努力工作:
(18:46) -       雅婷: 你好cool呀:$:$嗯~~~我好鍾意呀:$:$:$:$嗯嗯
(18:46) ※~宇韜~※努力工作:
(18:47) -       雅婷: 吾好咁cool對人地啦:$:$:$ 嗯嗯!~~~:$:$
(18:47) ※~宇韜~※努力工作: 哦…>_<
(18:48) -       雅婷: 吾好再哦人地啦:$:$:$:$:$ 人地怕羞咖:$:$ 嗯:$~好衰3姐你~嗯~~
(18:48) -       雅婷:  吾好再哦人地啦:$:$:$:$:$:$      人地怕羞咖:$:$:$   嗯 ~好衰咖姐你~嗯~~
(18:48) ※~宇韜~※努力工作:
(18:48) -       雅婷: 依~~~:$
好衰咖姐:$:$:$
又哦人地:$:$:$
(18:49) ※~宇韜~※努力工作: 你理得我
(18:49) -       雅婷: 嗯~~~:$ 人地鍾意你呀ma:$:$:$
(18:49) -       雅婷: 好衰咖:$:$
(18:50) ※~宇韜~※努力工作: 衰又點
(18:50) -       雅婷: 衰就拍patpat囉:$:$:$
(18:50) ※~宇韜~※努力工作:
(18:50) -       雅婷:  衰就打patpat囉  :$:$:$ 
(18:51) -       雅婷: 睇你仲衰吾衰豬先:$:$:$:$
(18:51) ※~宇韜~※努力工作: 嘔呀
(18:52) -       雅婷: :$:$:$
(18:52) -       雅婷: 吾好嘔喇:$:$
你米睇到茵茵想嘔呀:$:$:$
(18:53) -       雅婷: 依~
(18:53) ※~宇韜~※努力工作: 你唔要我曾你
(18:53) -       雅婷: 好衰咖你:$:$
(18:53) -       雅婷: 你講咩?
吾明
(18:54) ※~宇韜~※努力工作: 你唔要我憎恨你
(18:54) -       雅婷: 你吾好要我憎恨你
?
(18:55) ※~宇韜~※努力工作: 今你咪憎
(18:55) -       雅婷: 我問緊你呀
又吾笞私

講咩姐你
吾識打字呀
(18:56) -       雅婷: 問你同笞你都睇吾明?
(18:58) ※~宇韜~※努力工作: 同你好熟呀,小姐你邊位呀
(18:58) -       雅婷: 嘩~~你都好笑咖喇.
講佐咁耐野
依家問我邊位?
(18:59) ※~宇韜~※努力工作:
(18:59) ※~宇韜~※努力工作:
(19:00) -       雅婷: 算~.我都知你吾識打字咖喇
只係識打個哦未
(19:00) -       雅婷:
(19:00) ※~宇韜~※努力工作:
(19:00) -       雅婷: 唉;;;
真可憐
(19:00) ※~宇韜~※努力工作: 唔係窩
(19:00) -       雅婷: 戚咩
係咩
吾覺囉
吾得閒理你
(19:01) ※~宇韜~※努力工作 已下線
(19:01) ※~宇韜~※努力工作 狀態改為線上



2009 年 11 月 17 日  星期二   晴天


2009-11-17 分類: 未分類

有d野唔睇好過睇...

睇左........唉都唔知點講...

好煩呀

...早知就唔睇la..

 



2009 年 11 月 14 日  星期六   晴天


2009-11-14 分類: 未分類

你打錯字啊...係網唔係綱
我等你上msn啊
但係我唔g我玩得幾耐



2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


一個月零3日lu 開心 分類: 未分類

一個月零3日lu

老公豬我愛你喔

e排日日都同老公豬傾電話

除左傾電話之外

都仲系傾電話