公告視窗
This 係我最鍾意"惡作劇之吻>.<"既相呀!!!!
我的"惡作劇"之吻既日記呀......
你令我好失望呀...*要你愛我, 很難嗎??''
如今的我 ﹏已被你一次*又一次地傷害*
**你只看見我打出來的字,但你看不見我滴在鍵盤上的淚*
queenie1990
暱稱: 啊穎
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
相簿
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


我地去左玩呀~~ 分類: 未分類

..= =今日好遲先起身!

唔知係咪冷氣既問題...

我一起身..成個人都覺得好凍...

同家姐一到食早餐、一到睇電視~

直到11:30..我打電話比呀yan,,睇下出得門口未..

點知..佢仲未起身~(無奈!= =)

then,,開左電腦玩左一陣間..就出門口喇

同家姐講下講下野。

唔知係咪講得太火,,

又火過頭,,一腳.....= =

佢好痛...隻腳仲"魚"左~

當時我都唔知點算~

去到呀yan屋企之後,,

我咪問佢借左d藥油,,

幫家姐咩囉~~

唔講d衰野喇~~

講返d開心野先..

跟住,,我地同呀yan、詠文落左去劉下打球~

玩左冇幾耐,,

就返返屋企。

詠文話佢屋企有"嘛"雀打~

我地咪打囉..

打左一陣就冇玩喇

玩左咁耐,,

同家姐返屋企喇

返到屋企之後,

就做左一陣家務。

之後成日就係係屋企,,

睇電視、玩電腦、訓覺等等囉~

咁日就係咁過喇~~

我諗...呀yan應該都係咁樣過呢..

因為我地差唔多成日都係一齊既~

2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


唔舒服呀.... 不安 分類: 未分類

今日埋身唔係幾舒服~

所以冇咩特別事....

今日冇咩講喇!!!