翼羽之妮
..睇完後記得要幫我留言呀~~~~
如果俾我知道睇完我個日記唔幫我留言.....
我會好傷心嫁!!!!
重有路過既人........都可以留言嫁........
我唔介意你幫我留言....不過我介意睇左後唔留言...
 
 
queenie2006

暱稱: ●.淑妮.¥℃℉
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

最新日誌

有開心又有唔開心
傻鬼左
睇下啦
你唔好在係我面前出現
好唔捨得你地呀


日誌分類

全部 (30)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

RSS Feed
2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


好唔捨得你地呀 鬱悶

唉~~`!!!話咁快就差唔多升中二啦...真係好唔捨得你地呀!!!

特別係我班既班主任/.\雖然你地日日話我唔俾心機讀書,,可

我一直都冇嬲過你地~~~重有我地果班D男仔係有D傻傻地但

係我發覺佢地都傻得幾可愛呀!!雖然我係好粗佬..係又打唔係又

打////不過我一直都當你地係我既好朋友...特別係賢

賢..kiki..koey..靜妮..倩蓮..bobby..anson..70..7健..

星星..同柏年~~~kiki..koey..靜妮你地唔好在咁遲番屋企

啦!!考試就到啦要好好咁溫書要入到好班呀~~特別係你呀琪琪

唔好在食棉花糖啦..我好怕你變得愈黎愈懷!

倩蓮..bobby..anson..70..7健..星星..同柏年你地唔好在玩

下玩下要認真讀書啦!!!!!賢賢唔好在唔開心啦!!!要開心D知唔

知呀!!



2006 年 6 月 7 日  星期三   晴天


竟然喊左出黎喎!!!! 感動

今日唔知做咩....英文補課時被Miss Sha罵幾句就喊!!!果陣時

我都唔明我做緊咩,,平時既我被人屌都唔會喊...都唔知點解我

今日被Miss Sha罵幾句就喊```可能我太尊敬Miss Sha..被

佢罵時好似特別想喊咁..唉!!最後因為我忍唔住就喊左出喊

啦!!!我覺得好羅呀!!!!我竟然喊\\\\我點解會喊嫁!!!點解!!!

跟住我打日記時又想喊~~~~