金日起身無啦啦喉嚨痛,,,,,,好辛苦!!!!!!!
之後同個fd出左去行街街.
但係有一d我好唔鐘意既野出現左,
之後諗住同呀哥講....
佢又唔得閒....佢得閒又唔叫我
.....都唔知係咪唔想理我呀!!!
呀哥蝦人呀!!!!!!!!!!!!!成日都蝦我~~~~~~~~~~~~~~
金日俾人抽水呀...............
金日.呀哥on msn又on得個一陣.想同佢傾耐d都唔得.都唔知佢近來忙d咩野.....>.<