2006 年 4 月 26 日  星期三   晴天


唔好意思呀>3<"" 開心
各位,,,,唔好意思呀~!!咁耐冇寫到...我唔想架,只不過係我呀媽唔俾我開電腦咋...佢媽媽呀>x<竟然唔俾我開電腦,不過我夜晚11:30到啦,就會出黎開電腦.唔俾佢知~!!天下冇野係難到我譚樂婷既^^
刊登時間︰2006-04-26 06:44 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                      


 
2006 年 4 月 21 日  星期五   陰天


今日番學啦~!! 無奈
今日係我放假之後,,,第一日番學~今日,一番到學校個個都話我個頭好型/好可愛/好令...=-=我心諗:唔係好覺囉~!!跟全上到班房~呀sir黑口黑面咁入左黎...我諗肯定有大件事發生左~!!!好彩,,,唔係d咩事。不過,我覺得佢今日好似好火囉...猶其是係食lunch個時呀~都唔知佢做咩??!!黑晒呀成個人...不過,算啦,又唔關我事~!!上PTH個時派番UT~!!頂佢個肺呀~!!我得84.5分咋,,,連A都冇~!!我平時一定攞9字頭以上,我從來未試過PTH係低過A grand架~!!好傷心囉~食屎狗黎架>x<""唉~譚樂婷,你唯有下次發力啦=="
刊登時間︰2006-04-21 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                      


 
2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


今日我出左去做project~ 開心
今日,我同Isabellla & Kitty出去中環做Art Project~個個咁既死人湯家晞,遲左個鍾~頂佢呀~!!不過算啦~下次唔好啦...跟住我地係咁周圍走去搵資料~好辛苦呀> ~ < 又熱喎~唉,,,我地又去抄功課~都算有D開心既野啦~唔~冇咩野寫啦~聽日再寫啦^^
刊登時間︰2006-04-20 09:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                      


 
2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天


好無聊囉... 鬱悶
今日勁無聊...一係就去做下geography project,一係就入書房做下功課...唉,我個Art project仲未做呀...都唔知點算我,下過我都預左我係唁交架啦...算啦...我仲有好多Maths未計好,好想搵人俾個答案我抄~!!唔知有冇人願意呢??補番我之前個幾日去camp既事先~ 14/4(星期五): 一蕉早5點幾我就起左身,唔知點解我瞓唔番喎~唉~吹脹=.=跟住我咪起身擦牙牙~食早餐,檢查下我去cmap D野...好啦.我要出門口啦...我呀媽係到講話我一定要小心,唔好再整到隻腳腳(之前既事黎架啦>w<"),跟住我就去坐車車啦,呀,頂佢個肺呀~上車個時卡住左我喎,搞到我幾樣衰呀,,,不過算啦~到左旺角火車站啦~呀,個個咁既自閉唔識搵番我喎~搞搞下,搞到我差d遲到~屌佢~不過都算啦~下次唔好啦,,,跟住又搞左一大論野,終於出發啦^^一開始,班男仔就帶路好似好叻咁....點知=="佢地搵錯野,佢地走去搭BUS BUS,要等好耐架嗎...跟住呀sir就話去搭小巴啦,快d架~跟住又搞左一大論野之後,講下食lunch個時啦~個個咁既陳展卓係咁搞到我同自閉笑到食唔到野...^.^笑到我死死下咁,,,又行完一大莔啦,夜晚個時,我地又要整野俾人食,我地自己又可能會唔夠食,頂佢呀!!最後,我都唔係食左好多野咋,,,餓死我> ~ <""個個咁既蘇恩培,成組我最唔鍾意,最唔鋸個個人就係佢...係到煩住晒,自己又唔做野喎~屌尻佢///鬼唔望佢冇野食~!!! 15/4(星期六): 一蕉早凍到我好辛苦,我仲帶左頸巾tim*.*d一日都係咁,行行行行行.....不過我個袋就勁輕(唔好話俾人知呀:E)行得好舒服^^ 16/4(星期日): 今日,我隻腳痛到我死咁...冇人關心下我,問下我>3<""死人頭\./希望我快d好番啦~~~ ~寫住咁多先啦!!聽日再黎過^^~
刊登時間︰2006-04-19 05:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                      


 
2006 年 4 月 18 日  星期二   晴天


我第一日用呀~多多支持啦^^
 
 

大家好呀~我今日係我第一次用this日記~請大家多多支持我啦~!!
今日冇咩咁特別...可能我會出去整下我D頭髮....跟住就係屋企狂做功課啦,,,唉...我都唔知個Art Project同埋個Geography Project幾時做呀...死得啦我,仲有1000字既文要我作(一dd人先知1000字係咩黎架 )
唉,總之我今個Holiday就xx啦~仲有2日咋>~<

,,,
刊登時間︰2006-04-18 09:43 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                      


queenietlt
暱稱: °|| .黑糯米 B婷 +)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
88
......
咳死!!
今日好番d啦^0^*
好辛苦呀!!!
文章分類
全部 (75)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日曆喲>!<"同我隻pet~
adopt your own virtual pet!
站內搜尋