好耐冇打日記la~
最近在想: 要是不能入大學, 我可以做什麼工作?
睇返自己, 冇特別專長, 冇工作經驗, 點搵工, 學呂sir話齋: 我憑咩?
愈想愈灰呀!!
(雖然有大學學位之後都未必搵到一份好工....)