今日都係對卷日(8:45~12:10)
放學之後仔仔話assist.要開會, 係小食部等人齊
今日唔知做咩, 小食部有班人唱詩歌
但係d 人好耐都唔黎
12:25我就上返去532
因為要補bio(其實係教新notes)
本來1:00先開始, 但係有幾個要考oral~
所以要早d 補, 12:30 就開始
去到3點幾就走la~
真係好呀~因為原本話5點先走得^^