我今日係商務做書釘, 睇到2 句我覺得好有feel o既文句:
「因為我們充滿污穢, 所以追求完美」
我覺得e 句幾正確, 因為我地唔多唔小都會做錯事, 有壞o既念頭, 攪到自己充滿罪惡, 污垢, 而且, 我地買咩野都係順眼, 靚先買~
「戀是樂園, 愛是天堂, 我們牽著手踏進樂園, 卻進不了天堂」
我都覺得係~因為成日講「戀愛」,「戀愛」, 有戀先有愛~我覺得好多情侶都係停留係戀之中, 未憧得愛~
愛係會令你為左你o既愛人付出, 忍耐, 包容
而戀通常係美好o既------暗戀, 為左鏜意o既人改變自己, 做佢o既守護使, 只要佢開心我就開心; 熱戀, 2 人拍拖不久, 好似糖黏豆咁, so sweet!!!
而家d 年青人通常好細個就開始拍拖, 我覺得佢地好多都未明白咩係愛, 為愛付出, 忍耐, 包容, 即使係我, 也在摸索之中...
唔知你地又點睇呢?
|