kwan's diary~
日記 是記下一天所做過的事
不論是開心的 不開心的
希望天天也是記錄開心的事~^^~
queenkwan
暱稱: uma
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-08-08
2010-05-13
很累
太扯了吧?
大豐收
文章分類
全部 (224)
心情•日記 (9)
生活•記事 (9)
未分類 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 63
今日人氣: 9
累積人氣: 4888
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 9 日  星期日   晴天


句子分享 分類: 未分類

我今日係商務做書釘, 睇到2 句我覺得好有feel o既文句:

「因為我們充滿污穢, 所以追求完美」

我覺得e 句幾正確, 因為我地唔多唔小都會做錯事, 有壞o既念頭, 攪到自己充滿罪惡, 污垢, 而且, 我地買咩野都係順眼, 靚先買~

 

「戀是樂園, 愛是天堂, 我們牽著手踏進樂園, 卻進不了天堂」

我都覺得係~因為成日講「戀愛」,「戀愛」, 有戀先有愛~我覺得好多情侶都係停留係戀之中, 未憧得愛~

愛係會令你為左你o既愛人付出, 忍耐, 包容

而戀通常係美好o既------暗戀, 為左鏜意o既人改變自己, 做佢o既守護使, 只要佢開心我就開心; 熱戀, 2 人拍拖不久, 好似糖黏豆咁, so sweet!!!

而家d 年青人通常好細個就開始拍拖, 我覺得佢地好多都未明白咩係愛, 為愛付出, 忍耐, 包容, 即使係我, 也在摸索之中...

唔知你地又點睇呢?