今日我地班有幾個無返-------阿東, 小佩, 恩塋, 小粦
除左小佩之外, 其他人都係傷左隻腳, 我都係ar~><~
我星期一唔小心傷左左腳, 我諗住細個都成日係咁, 所以唔理佢la~點知一直都疼, 到星期三晚隻腳重腫左><
到e 家都係咁ar~
大頭就係班主任堂講e 件事, 佢叫我地小心D ~
我今日同個小P 傾計, 佢話E 間學校好邪嫁~一個人有病跟住就會有好多人病....
唔通...真係咁邪?