e排部腦有d問題, 有時更加上唔到網, 之前(12月中) 上網果個公司打過黎話要update上網速度, 所以會有幾日上唔到網, 但係至而家都好耐la~有好多時都上唔到ar~都唔知係佢問題定係我部腦問題, 唉...
今日知道ning返左黎, 好開心ar~下午打過俾佢, 點知搵唔到佢~
sor ar ning, 我e家要考試, 唔可以約你住, 不過你都有個半月假, 遲d先約你都唔遲la~(不過好想見你!!)
今日去街係2%見到堯堯, 真係好開心, 因為大家都好耐(成3個月la~)無見la~佢同個fd行, 而我同屋企人行, 所以大家都無咩點講野~堯堯我地遲d會約你架la~唔好唔去ar~
|