|
今日..
考read alound,讀得好差呀..
冇帶performance plus牙...."
小息,xxx跌左幅眼鏡落個邊度呀
同吉姐落左去諗住接住佢,點知,,佢地話搵校工
之後蘇sir又話搵野裝住唔洗整爛佢"
之後去左拎pe個d"典"拎左出黎,
個校工竟然.............
拎垃圾產搞掂左..
sci25分得個十分-3-
去打波,冇等phoebe,一入到去就俾佢鬧,佢話佢冇話掂得波喎
之前都冇咁鬧啦,痴媽筋,淨係知佢心情勁差囉,搵我地出氣
收啦*之後c敏姐做左暫定既隊長...
又+體能..p啦佢~哼哼哼..
淨係識+體能,有病冇病呀?
自己又唔做,,,,,,,,,><
|