|
|
2010 年 5 月 23 日 星期日  |
| 2010-05-23 |
分類: 未分類 |
~今朝崇拜~
angu今日受洗^^
見到angus著住袍,靚仔a__a
雖然睇唔到佢洗-,-但著住袍影相都夠LU~
崇拜完...搭7B巴士走人
本身諗住食野番歸~
但呀媽話權搵我去打波...
所以我坐多個站去黃埔三期M記搵佢地..
之後去打波LU~
我唔明點解權可以咁好笑...
佢做D野,講D野都可以令我地成班人笑到肚痛...
打到咁上下,去I-ONE打機..
I-ONE個到撞到康同小寶寶..
真係岩A__A
夠中之後就番歸...
The End""
|
2010 年 5 月 22 日 星期六  |
| 2010-05-22 |
分類: 未分類 |
~今日團契~
聽個導師講故仔.之後又話邊個想信耶穌就舉手..
marco同姚囧囧就舉手,點知舉完手之後要企起身a__a
marco又淆-,-(不要得)
團契完,見到瑤瑤呀~又去玩佢
joseph個班人比賽..藍球-,-
個到有一個好"高俊"ge人
佢係到串柒柒...打波重廢過我~_~
真係頂佢唔順-,-98
個比賽打得過3節-,-因為落雨所以cancel了~
個陣時落後緊2分,但人地a,b grade都打成咁,對面898啦~
唉
..打完番歸lu..
屋企又冇人a__a
唔係番大陸就番工,
~正也~
但e家又番晒泥/_\
今日應該係咁多了~<~
The End
聽朝可以睇angus洗禮,真係榮幸 |
2010 年 5 月 21 日 星期五  |
| 悶也~ |
分類: 未分類 |
今日一點先起身...
好耐都味試過一點自然醒~~所以我超開心lor
原本可以去打波-,-但係冇人應我...
灰.
so今日就冇出過街..
留係屋企食野同打機-,-
~真係悶~
跟住係咁打打打....
打到頭先,先記得我味打qz~
所以e家嗱嗱林打qz,雖然冇咩人睇/_\
但都算了(唉)
聽日番團契,見下angus~
----------------(悶線)----------------
The End"
|
2010 年 5 月 20 日 星期四  |
Pak Ho!!  |
分類: 未分類 |
...自high緊...
今日v.show a__a
有PakHo同Ava...
正!!!
但唔明v.show個一日d呀sir都要我AIC /3\
咁係好不要得的!!
咁賤\_/"
到v.show lu~
見到人地跳街舞...好x想學...
睇泥要搵家姐個男朋友教先得-,-
到Ava啦,個陣時真係失晒控~_~
...只好影相留念...
而且SA d人又阻住門口-,-唔比落去lor,搞到想再見都冇得見..
then到PakHo!!!!!!!!!!
佢落泥握手個陣時都係失晒控._.
但同PakHo握手點解唔去盡佢-,-?
so我沖過去申隻手過去~
yes!!一握握左3次..3次都係比佢捉實!!
真係開心^^
搞到e家唔知沖唔沖涼好的說..
The End"
靚仔..
|
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
今日真係濕..
放學諗住番屋企..但唔知點解又跟左姚囧囧落去巴街踢波-,-
等左好耐老闆先番...跟住租波踢=]
踢左冇幾耐就傾盤大雨/_\
OH~成個身濕晒...
最後搭的番HOME.
番到屋企...家姐成堆朋友係到打牌,大富翁..
嘈死LU~
嘈到9點半...D人散B..
安靜晒A__A
最後係到HEA...
諗住hea到有睡意~_~
但唔知點解e家重咁精神的說?.?
\THE End/ |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|