輝的橋鄧日誌xp"
quvijv123
暱稱: 《爛.牙輝``
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
最新文章
""Absolute Father ...
考試中V.V
2010-05-26
2010-05-26
2010-05-25
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 25
留言總數: 165
今日人氣: 0
累積人氣: 813
2010 年 5 月 23 日  星期日   陰天


2010-05-23 分類: 未分類

~今朝崇拜~

angu今日受洗^^

見到angus著住袍,靚仔a__a

雖然睇唔到佢洗-,-但著住袍影相都夠LU~

崇拜完...搭7B巴士走人

本身諗住食野番歸~

但呀媽話權搵我去打波...

所以我坐多個站去黃埔三期M記搵佢地..

之後去打波LU~

我唔明點解權可以咁好笑...

佢做D野,講D野都可以令我地成班人笑到肚痛...

打到咁上下,去I-ONE打機..

I-ONE個到撞到康同小寶寶..

真係岩A__A

夠中之後就番歸...

 

The End""



2010 年 5 月 22 日  星期六   晴天


2010-05-22 分類: 未分類

~今日團契~

聽個導師講故仔.之後又話邊個想信耶穌就舉手..

marco同姚囧囧就舉手,點知舉完手之後要企起身a__a

marco又淆-,-(不要得)

團契完,見到瑤瑤呀~又去玩佢

joseph個班人比賽..藍球-,-

個到有一個好"高俊"ge人

佢係到串柒柒...打波重廢過我~_~

真係頂佢唔順-,-98

個比賽打得過3節-,-因為落雨所以cancel了~

個陣時落後緊2分,但人地a,b grade都打成咁,對面898啦~

..打完番歸lu..

屋企又冇人a__a

唔係番大陸就番工,

~正也~

但e家又番晒泥/_\

今日應該係咁多了~<~

The  End

聽朝可以睇angus洗禮,真係榮幸



2010 年 5 月 21 日  星期五   晴天


悶也~ 分類: 未分類

今日一點先起身...

好耐都味試過一點自然醒~~所以我超開心lor

原本可以去打波-,-但係冇人應我...

灰.

so今日就冇出過街..

留係屋企食野同打機-,-

~真係悶~

跟住係咁打打打....

打到頭先,先記得我味打qz~

所以e家嗱嗱林打qz,雖然冇咩人睇/_\

但都算了(唉)

聽日番團契,見下angus~

----------------(悶線)----------------

The End"

 



2010 年 5 月 20 日  星期四   晴天


Pak Ho!! 熱情 分類: 未分類

...自high緊...

今日v.show a__a

有PakHo同Ava...

正!!!

但唔明v.show個一日d呀sir都要我AIC /3\

咁係好不要得的!!

咁賤\_/"

到v.show lu~

見到人地跳街舞...好x想學...

睇泥要搵家姐個男朋友教先得-,-

到Ava啦,個陣時真係失晒控~_~

...只好影相留念...

而且SA d人又阻住門口-,-唔比落去lor,搞到想再見都冇得見..

then到PakHo!!!!!!!!!!

佢落泥握手個陣時都係失晒控._.

但同PakHo握手點解唔去盡佢-,-?

so我沖過去申隻手過去~

yes!!一握握左3次..3次都係比佢捉實!!

真係開心^^

搞到e家唔知沖唔沖涼好的說..

The End"

 

靚仔..


 



2010 年 5 月 19 日  星期三   雨天


2010-05-19 分類: 未分類

今日真係濕..

放學諗住番屋企..但唔知點解又跟左姚囧囧落去巴街踢波-,-

等左好耐老闆先番...跟住租波踢=]

踢左冇幾耐就傾盤大雨/_\

OH~成個身濕晒...

最後搭的番HOME.

番到屋企...家姐成堆朋友係到打牌,大富翁..

嘈死LU~

嘈到9點半...D人散B..

安靜晒A__A

最後係到HEA...

諗住hea到有睡意~_~

但唔知點解e家重咁精神的說?.?

\THE End/