今日同阿媽SHOPPING+去阿爸到食飯~
一碟餸,最低消費$40 -_-'.....
幸好老爸是員工,有半價優惠~~
原本以為食左500幾$$$
點知原來只食左100$~~
以下係收獲~
這個是秘密A_A
四大糖果(P.S 實心的)(點食得落-_-????!!)
很貴呢- -90幾$$$
接下來的每一天,每日
也會做比斯特的FANS
永遠永遠<3<3~~