今日
Maths 堂冇咩野
英文堂
同邱寶宜傾咗陣計
阿 sir 就同我講:you will not seat at there tmr
我O 咗
大把人傾佢講我唔講其他人
唉唉唉
不過我都有D錯
我都要下D苦功改
加油!!!
係小息
冇神神話個中史 project 冇咗
不過唔緊要
好快做完姐
大家加油!!!
到 PE
死人魚蛋遲到
攪到遲咗30分鐘
有冇攪錯!