突然要我打一篇月記,,
唔知打咩好,,
禁就由9月3號開學日開始講起啦,,
3rd:開學既第一日,感覺唔錯,,應承左自己今年要做得比上年好,,加油努力呀高圈*
4th:冇咩特別,,不過對班主任仲係似好唔慣,,因為佢把聲比上年既miss lam好得多了,,對佢印像都唔錯*
5th:開始上堂,,第三度成為中文科長,,感覺不錯,,因為miss so ,,愛上中屎,,miss so講書真係好似導遊,,聲聲入耳*
6th:經過一日既上課,,我終於明白分班的意義,,想不到a班和b班的程度差那麼遠(我form1,2都係a玩既,由於form.2上學期考試失手,,所意入左b班,,無可否認我還是很想念a班的)*
7th:第一堂va,,miss d畫好正,,有d野唔明,,點解我地唔可意睇女性全裸素描呢?我地日日沖涼都係睇番果d野嫁啦*
8th:skip*
9th:skip*
10th:入左b班有小小覺得自己好勁,,由奇係math堂*
11th:溫習溫習溫習溫習中*
12th:學溜冰,,miss話我d動作好硬喎,,禁人地好凍呀嘛*
13th:專注學業*
14th:專注學業*
15th:突然覺得自已超師奶,,好想打自己囉唔該*
16th:一家人走來走去,,終於買倒部Wii啦*
17th:skip*
18th:skip*
19th:PE堂跑7分鐘,,跑左19個圈,,都唔錯啦,,呂渝方好煩呀,,不停叫人跑快d跑快d,,人地已經夠辛苦嫁啦,,仲要係度扮哂親切禁嘈嘈嘈,,你唔煩人地都煩啦*
20th:I.S.test仲易過工作紙*
21st:math test都ok易*
22nd:同coffee馬小姐去左OP,,勁正囉,,玩左好多野呀,,好開心,,發生靈異事件~驚*
23rd:好想快d派test呀*
24th:好想自殺囉,, I.S.25/26囉,,錯埋d自痴野囉*
25th:放學去左三姑度玩,,班大人低b地玩燈籠,,咩事呀媽媽*
26th:同coffee一家去睇72家房客,,愛死8姑呀,,有水度水,,冇水放水,,有水散水*
27th:派math,,83分,,算啦,,全級第2果個都係87分,,83都唔係太低姐*
28th:miss so d鬼故好正呀,,miss so萬歲*
29th:溫書溫書同埋溫書*
30th:努力努力同埋努力*
P.S.好開心有個禁開通既老師做班主任,,對中三既學習生涯又再次充滿期望*
~送上嘴唇變成他的人*
|