今日好熱呀!!!
晨咁早就起咗身...食咗一碗公仔麵
冇嗱嗱!?有個電話打嚟
哦~~~
落去飲茶...
約emily去mk行下囉...
唔係我會好悶架ma你屋企with咁多細路
飲完之後...
惗住搭車...點知佢要我先搭車去富昌...跟住先去mk
唉~是但啦...
去到富昌..
超大風呀!!!
跟住我係佢屋企樓下等咗佢15mins...佢先落嚟呀!!
唉~算啦...我呢d咁大方ge人
跟住我哋住bus去mk
我哋一去到.....???
鬼咁多人....
買咗d野之後就去買野食...
就連買野食都鬼咁多人...我都企咗5mins 先買到呀!!
跟住佢陪我去買咗頂帽..$40
唉!我哋買哂野之後...返返去長沙灣
一路坐車...一路講笑
真搞野..
after than去買咗對鞋....$55
又去令野
emily同我係度行咗陣...佢話想行返屋企...叫我返屋企喎~
ok!!!^^
咁就一日啦