今日同KAREN,FANNY,小倩去睇戲<<小孩不笨2>>,,,8點幾起左身,,9點幾出去LU,,我仲以為自己最早去TIM,,
點知系百佳見到小倩,,等左一陣,,FANNY都黎左,,KAREN遲到唷!!我地本身諗住去搵佢,,佢就黎左,,
出發啦!我地有傾有講,,好快到左奧海城,,拿拿臨上去,,聽講好好睇架,,邦邦同KAREN家姐都睇到喊,,
十點一開場,,戲院勁熱牙,,睇下個溫度計系25.8度,,真環保!開頭勁搞笑架喎,,個JERRY同佢個女同學勁搞野,笑死人!!
跟住後尾就好感動,,我系TOM俾人打個度以經喊左,,好慘牙佢,,跟住最尾到真系超感人牙,,我地4個都喊晒,,
第一次系戲院喊,,好好睇牙_______一部令我又喊又笑既電影!睇完戲就去廁所,,去完同小倩系度傾計,,
講D人喊都眼都紅晒,跟住講完即刻有個人紅住眼系廁所走出黎,笑爆肚,,我地對眼都紅紅地啦,,睇完我就要走啦,,
佢地就留系果度食飯,,送我去門口果陣,,我地又討論邊個令仔D,,呵呵,我覺得系個個TOM架,,但後尾睇睇下又覺得成才幾令仔BO!
XDD""
大家都要去睇牙,包你喊住出黎牙!
小孩不笨2主題曲 - 一生絕望 ^好配合個故事!!^
主唱:洪俊揚
我們肆無忌憚 我們成群結黨
我們目無尊長 對什麼事都不滿
看著我們的成長 只會製造麻煩
我們就是一無是處你又能怎樣
我們don’t give a damn那看不起的眼光
我們什麼都不是 我們什麼都不管
我們之間為什麼會漸漸地沒有語言
我們之間有道牆
*學校老師束手無策父母臭罵我們不會想
這個社會的標準已經超出了我們這年紀的有限想像
只認定會讀書就一定是好孩子的榜樣
別以為看不起我們 就告訴自己比人家強
有多少人關心我們為何會走錯迷失方向
又有誰會 替我們想想蘋果為何變爛
其實我們也曾努力要爭取所有人的稱讚
捫心自問你們究竟給了我們多少希望*
@淚水已經流乾 前途也很渺茫
迷失的靈魂 我們應該怎麼辦
懲罰我們就是堂皇的協助成長
然後讓我們一生絕望
有些人幸運天生沒有戰場
我們一出世就是自己孤軍作戰
站在十字路口的風雨中吶喊
不要讓我們一生絕望 @
REPITA*@@
|