鳴鳴鳴!!!我好慘呀!!!
我被麗儀妹的無指甲都弄得我的手指有傷痕.....
我的人生真可悲啊!!! (>^^^<)(哈哈!!!)
不過,,,我用左狗牛二虎之力成功把她請下來!!!(哈哈哈!!!)
麗儀妹看到嗎???我係winner!!!!
今日....中文TSA口試...太耐先放學生!!!唉!!!
我個條都唔知咩問題呢...無聊到爆-----你認為德貞高中應該增設什麼題目?為什麼?
不過..我自己都幾滿意自己的表現...起碼都做到個總結!!!
4月13日...我會出來嗎???我送唁送禮物好呢???我地唱唔唱k好呢???
一切未知數!哈哈哈!盡於你手中!!!哈哈哈! ($3$)($3$)發錢寒的樣子!!!
|