╳ × Rachel 小女孩 × ╳
.)'[▋流下來°*!!流下最後一滴淚±!||”
rachel0912
暱稱: r A c H e L 阿然 ×°*
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2007-02-08
2007-01-27
2007-01-18
2007-01-15
家長日
文章分類
全部 (17)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天


2007-01-12 愉快 分類: 未分類

因為次次上黎都好慢,所以好內無打日記!Sorry~

今日同平時一樣咁,同埋cathy,jenny,winky佢地一齊返學!

前幾日調左位,好yeah...........(but要同鄒聰偉坐,唔多happy!)

我想同女仔坐呀!><

今日勁好笑!尋日個個朱姑娘話佢識得一個細路,叫個謙謙,但佢死左!

個個同學都話謙謙係李子謙<------------我個仔!

跟住個個都玩佢,個個都同佢講:謙謙,唔好死呀你!

跟住我做呀媽既,都係咁玩佢,我同佢講:謙謙,你唔好閉眼呀!你唔好就咁死呀!你唔好扔下呀媽ar!呀媽會支持你呀!

跟住個個都係咁笑!係咁玩佢!

其實講下講下,我都唔知點解我會做左謙謙個呀媽~(無奈................)

依家我重做埋cathy呀媽!無奈.....

我依家既屋企關係亂哂!

我有勁多個家姐/呀妹,又有呀哥,又有呀仔呀女,又有呀媽.......many...many~亂鬼哂~!><

其實我究竟有幾多個呀哥&家姐??????

 

 

2006 年 12 月 21 日  星期四   晴天


2006-12-21 愉快 分類: 未分類

這篇日記已被取消!!!!!!!

2006 年 12 月 17 日  星期日   晴天


2006-12-17 不安 分類: 未分類

今日要去樂善堂萬人行,唉.........超無聊!

我約埋王嘉珊,王沛雯,謝斯詠同王雪芳一齊搭車去沙田馬場,我地搭E42,

點知.....去到大圍火車站個時,王雪芳同王沛雯唔知點解衝左落車,

跟住王嘉珊又衝埋落去,我同謝斯詠講:麥落車啦咩?謝斯詠話:未呀!

我地呆左一陣,咁我就落去,見到王嘉珊同我講:喂!落車啦!

我傻下傻下,又跟左佢地落車,跟住謝斯詠落緊黎,但個巴士司機關左門,

開左車,我地呆左咁望住個巴士,個巴士行左好遠!

我超無奈!跟住我問佢地,做咩無啦啦落車,王雪芳話有個我地學校既師兄落左車,咁咪跟住佢落woo~

救命呀!咁都唔使咁衝動無啦啦自己落左車嫁!依家都唔知點好!~

王沛雯話搭番E42去新城市廣場搵番謝斯詠,咁我地咪等車,等左5-10分鐘,

我突然想起E42 20分鐘先有一班,咁我咪話搭的士,

我地上左的士去新城市廣場接謝斯詠上車,再去沙田馬場,

我地終於到左沙田馬場lu~

去完萬人行之後,我約左陳穎沅,吳海珊一齊返小學,我同吳海珊搭陳穎沅既車番去,

因小學今天係攤位遊戲日,所以我地番去幫手~順便探下D老師!

好開心呀!今日見到好多小學同學呀!有郭曉桐,易子惠,吳婷婷,吳穎詩,吳俊軒,李敏誠,肥聰,肥溫,鍾仔,肥豪......

超慘呀!我又被李敏誠同肥豪話我係哥斯拉~T.T  又被佢地蝦~慘.......

番完小學,我地去左葵芳,我同陳穎沅,吳穎詩,李敏誠去左扭yes卡,

我同吳穎詩為左扭到飛輪海個張,用左好多錢!陳穎沅都用左好多啊~

結果都係扭唔到飛輪海~好悲..........

行左一陣,差唔多5:30pm,番屋企lu~

郭曉桐叫我同李敏誠陪佢搭地鐵番去青衣城搵佢Daddy!

我同李敏誠陪完郭曉桐就搭249M番屋企lu~

 

 

2006 年 12 月 14 日  星期四   雨天


2006-12-14 愉快 分類: 未分類

 終於考完試啦~好開心呀!

琴日花花(鍾老師)打電話黎我屋企,

叫我今日8:00am前番到學校交個張毛筆書法比賽個張參加表格比佢!

真係痴線嫁!8:00am前番到學校,今日又唔使番學,使唔使咁早呀!

咁我咪打番電話比花花囉!問佢可唔可以晚D~

佢話可以12:00pm前~真係比佢激死~又話8;00am前,原來可以12:00pm前!

咁我咪叫黎葦研陪我番學校!點知~!今日超凍,又落雨~我同黎葦研凍到痴線!

交完野比花花,2:00pm約左謝斯詠,黎葦研同一個肥仔(謝斯詠既男朋友~~講笑)去青衣體育館打羽毛球~

謝斯詠同個個肥仔超勁,我同黎葦研就.......唉........唔好講啦!

打完差唔多4:00pm,去左青衣城行左一陣,

我同黎葦研去左Disney個間鋪買左聖誕禮物,然後去左Ella,

我買左兩條電話繩,都幾靚~行到差唔多5:00pm左右,就走lu~

 

2006 年 12 月 3 日  星期日   晴天


閃字~~~ 分類: 未分類