今日要去樂善堂萬人行,唉.........超無聊!
我約埋王嘉珊,王沛雯,謝斯詠同王雪芳一齊搭車去沙田馬場,我地搭E42,
點知.....去到大圍火車站個時,王雪芳同王沛雯唔知點解衝左落車,
跟住王嘉珊又衝埋落去,我同謝斯詠講:麥落車啦咩?謝斯詠話:未呀!
我地呆左一陣,咁我就落去,見到王嘉珊同我講:喂!落車啦!
我傻下傻下,又跟左佢地落車,跟住謝斯詠落緊黎,但個巴士司機關左門,
開左車,我地呆左咁望住個巴士,個巴士行左好遠!
我超無奈!跟住我問佢地,做咩無啦啦落車,王雪芳話有個我地學校既師兄落左車,咁咪跟住佢落woo~
救命呀!咁都唔使咁衝動無啦啦自己落左車嫁!依家都唔知點好!~
王沛雯話搭番E42去新城市廣場搵番謝斯詠,咁我地咪等車,等左5-10分鐘,
我突然想起E42 20分鐘先有一班,咁我咪話搭的士,
我地上左的士去新城市廣場接謝斯詠上車,再去沙田馬場,
我地終於到左沙田馬場lu~
去完萬人行之後,我約左陳穎沅,吳海珊一齊返小學,我同吳海珊搭陳穎沅既車番去,
因小學今天係攤位遊戲日,所以我地番去幫手~順便探下D老師!
好開心呀!今日見到好多小學同學呀!有郭曉桐,易子惠,吳婷婷,吳穎詩,吳俊軒,李敏誠,肥聰,肥溫,鍾仔,肥豪......
超慘呀!我又被李敏誠同肥豪話我係哥斯拉~T.T 又被佢地蝦~慘.......
番完小學,我地去左葵芳,我同陳穎沅,吳穎詩,李敏誠去左扭yes卡,
我同吳穎詩為左扭到飛輪海個張,用左好多錢!陳穎沅都用左好多啊~
結果都係扭唔到飛輪海~好悲..........
行左一陣,差唔多5:30pm,番屋企lu~
郭曉桐叫我同李敏誠陪佢搭地鐵番去青衣城搵佢Daddy!
我同李敏誠陪完郭曉桐就搭249M番屋企lu~
|