| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
我 最 愛 的 "2007 年 4 月 11 日 星期三" 
 |
| 我 只 想 說..]]仲 有 1日 咋>V< |
|

KENKEN 聽 日 就 番 黎 啦''
期 待 & 掛 掛 中''快 D 到 聽 日`
今 日 晨 早 就 俾 牙 妹 嘈 醒 左..
同 小 魚 打 左 陣 機`就 去 左 搞 相 簿''
搞 到 悶 就 CALL 人 開 木台..
原 本 系 同 RAINBOW 去 I-GAME 既`
不 過..佢 要 過 2 人 世 界''錦 就 算 囉
最 後 去 左 豬 芬 HOME 開 木台..
(豬 芬 呢 個 名 我 系 今 日 先 知 的XD)
成 木台 女 人..不 過 好 靜= =
今 日 我 輸 左 牙><"
7 點 搭 車 走...
番 到 HOME''又 打 左 陣 機`
剛 剛 KENKEN 打 黎''
真 系 超 超 超 級 掛 掛 佢,,
吾 講 LU 打 機 先..*
+﹏最不想獨個兒的時候
卻是獨個兒的*[●

|
| 刊登時間︰2007-04-11 11:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 121 | »
|