|
TODAY既大日子系=P
2006 年 7 月 23 日 星期日  | |
| .."傾電話..傾左14個鐘電話.." |
琴晚同YAHOO傾到2點.."8點打黎..
嘈醒左我.."=W="之後一路傾.."
刷牙都拎住黎傾.."食野..一路傾.."
玩星夢..一路玩一路傾.."-V-"
傾呀傾.."食LUNCH又傾..."食..
DINNER又傾.."= ="不知不覺..
傾左好耐..傾到夜晚.."傾呀傾..傾到12點.."
訓左LU.."SO HAPPY的.."YAHOO.."
THANKYOU.."同你傾電話好開心^^"
|
|
WRITE AT2006-07-24 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
梨地班KAI子吾留言吾系人**=口="
P.S 鬼都冇DUCK梨地做
|
|
TODAY既大日子系=P
2006 年 7 月 22 日 星期六  | |
| A HAPPY DAY.. |
TODAY I FEEL SO HAPPY..BECAUSE..↓
同YAHOO傾電話,,"2:30..落左街食野.."
剪頭髮.."好短耶=3="HATE.."之後..
玩多陣..星夢就上左YUBI'S HOME了..
HEA左一陣..走了.."BECAUSE I..
FEEL SO BORING.."返到屋企....
又係..傾電電.."傾牙傾..傾牙傾.."
2:00..訓了.."
P.S..YAHOO把聲好好聽..^^" |
|
WRITE AT2006-07-23 05:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
梨地班KAI子吾留言吾系人**=口="
P.S 鬼都冇DUCK梨地做
|
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|