其實我咁樣同社工講,對唔住,我都係想社工幫她,我知我好多管閒事,我做埋依d野都係想你哋同我做番朋友,我重知我知D唔知,但你唔诜句句用個撚字,句句用粗口,黎鬧我,我知冇一個人鐘意我唔緊要,但你哋唔好成日蝦我,整喊我,講D野hurt到我,笑我,我知我好7,我做咩都係衰,我知我乜野都係靠fd,如果我識串就5洗找fd,我係冇用,我係一個廢柴,我做咩都係多餘,我以後5會煩住你哋任何一個
27-12-2010
尋日我同媽咪.爸爸.細妹
去佐粉嶺(花鳥蟲魚展)
年年都有
重要係免費^0^
我see到水泡魚
好可愛架>///<
重有有隻龜係粉紅色眼晴,好特別架
哈哈真係好得意呀^_^~