| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 
2006 年 5 月 23 日 星期二 |
好開心啊  |
我地中文科要做話劇,我做家姐,丁樂x做啊哥,曾x明做"我",麥詩慜做啊媽,吳頌洋做啊公,啊爸就是譚日x,我地成日一齊玩,好開心!!!!

|
| 刊登時間︰2006-05-23 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 
2006 年 5 月 2 日 星期二 |
 
2006 年 4 月 27 日 星期四 |
 
2006 年 4 月 23 日 星期日 |
我幾日冇寫日記,今日寫  |
前日,是學校運動會,我做工作人員,第一次,都幾好玩(家)!!!不過好累,晚上還要由6:45-9;30.........
昨日,都冇咩特別,同以前一樣!!!
今日我去奧林匹克數比賽,好多唔識!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-04-23 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
 
2006 年 4 月 15 日 星期六 |
yesterday.......  |
我(琴)日好夜先番屋企,因為我去番禺,11:15p.m先番屋企,好眼訓...........我食了好好食的魷魚鬚,有點辣粉同魷魚一齊炸,好好味,我介紹大家試吓!!!!!
 |
| 刊登時間︰2006-04-15 11:29 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|