今日,好唔開心 成日係房到執野•••••• 唔制呀!!!!!!! 天呀!!!!!!!!!!
今日3點幾去咗同Mandy佢地去國際都會廣場 ,本以寫嗰度有野玩 ,點知原來得表演睇咋!!! 真係激死我!!! 比人騙了...... 結果一齊係商場行咗陣,然後一齊搭小巴番黃埔。番到黃埔周圍行,行到5點幾番屋企。 做完D野就去食dinner啦~今晚去食扒,好好味!!! 跟住番屋企,好開心,阿哥幫我找咗Monya D flaash cartoon~~ 好啦~今日到此為止,88!
今日,派咗時間表lu~~ 係睇之前我用緊張嘅心情對待 但睇咗之後,我就用悲傷嘅心情對待 天呀!!!!!!!!點解??? 點解要咁??? 點解要日日都上英文堂??? 點解??? 邊個可以話我知???
今日返學lu~~~~又可以同D fd玩lu~haha~ 今日派左好多通告........ 有家課冊但無時間表......... 家長接又變左去前門......... 等等變化令我不能即時適應 好啦......聽日再寫啦........88~
好開心,終於申請到自己嘅理想日記lu~~不過,亦都有唔開心嘅事..... 就係聽日要番學啦.......又要早起身啦........天呀........ 不過,都唔係覺得好唔開心嘅...... 好啦.......寫住咁多先~聽日再寫~88~