哈哈`好笑xD`
同Melody傾電真係好鬼死充實-_-`
幾岩傾-v-`
同melody 傾刀好過同戈油傾xd
哈哈`
金晚仲同melody傾 xD`
又幾正-_-"
[你] 好耐刀未講過戈兩個字同埋戈 三個字啦. . .
我好開心*v*