write member forum login logout

 

 

悶死啦!

2007 年 7 月 24 日  星期二 晴天

我好悶呀  都唔知做咩好

日日係屋企  又冇野做

小小時間   玩電腦

我媽咪仲要做2個鐘先可以玩電腦

我捨不得洪老師  唔知佢做緊咩

我想返大陸  我媽咪話表姐可能會嫁人

我唔想  因為係咁我就唔可以同表姐玩嫁啦

見到我表姐外  仲有三個人要見

第一個就係外公  因為佢有左一個疾病  我媽咪係上年3月前睇過外公 好著冇事

第二個就係外婆  因為佢腳有好大問題  得個一個外人照顧佢都唔知有冇事

最後係我最想見到既人  就係我表哥  好想見到佢 我捨不得佢地(有埋第好多個表哥同表姐)

但我好憎我二舅父  佢好哀呀 上次返大陸係到駡我呀媽

我媽咪又冇錯  唔好比我係香港見到佢

如果可以返就好啦  係屋企好似係監獄  唔可以做咩 唔可以做咩...

好慘呀........................... 

好悶呀!!!!!!

 

 

 

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 26 | »


暱稱: ♡..]].有綠無份.\\┐+♡
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
 
訪客留言
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...

朋友

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031