唉.. 又有野要系到講
今日發現中意既女仔 msn打左 我愛你3個字
不過佢講佢系玩下
唉.. 玩又點 我都會吃醋加..
又吾講得俾你知
怕你又講 吾好講e d野啦 甘
[. *♥;`我愛你(!).] ^可吾可以+上我的名字?!?