今日校慶~感覺挺好的,但係咁係到唱詩歌!!
唉~集隊嗰時係咁比啲男仔串=,=''你地真係好黑人憎呀~
我又送咗個書包比我表妹喇,雖然用過幾次,但我知你好like的~
今日放早~同大東出咗元朗食b仔,勁正勁好味>3<''then,行陣千色~
係運動埸跑咗9個圈,超爽囉!!練定長跑,陸運會跑1500m,目標係三名內,我要+油努力啦