尋日一放學勁趕返到屋企,因為我地趕住去哈佬喂呀~
轉咗好多程CAR先到OP正門,大東超搞笑,一入到去就比隻鬼嚇到飛起
隻鬼係咁追住大東,笑死人囉~ 我地今次玩咗一間鬼屋咋,我地多數走咗去玩exiting game~
啲鬼屋超多人排隊,超碼要排一個鐘 我地玩兵馬俑,要戴頭蓋嫁,肥鐘笑到我地死下死下,
佢係咁係到喊,個樣又超驚喎,,連搭纜車都驚,我都唔知有咩好驚lor,,,,路途中,我地係咁同啲鬼係到影相
正正正~有三隻女鬼係到跳jazz,勁索的!! 比啲鬼拉咗我地去跳舞,打死都唔會跳囉,跟著我地即閃~
行行下,又見到啲man鬼係到跳break,超超型呀>3<''I like~ 好想玩鬼蛙工埸&迷幻鬼域,但太多人排隊,玩唔到咁多間~
至尊門票一定玩得哂囉,下年有$一定會買呀 我念我下年哈佬喂都會再去,因為我覺得好好玩...
係op裡面有隻紫色女鬼,好令好索,一定要同佢影張相先行走 一點半先返到屋企,超累,,,唔沖涼即訓~
就快陸運會喇,,,,緊張中~
|