開qooza對於我黎講係....睇人地日記xdd''
rain1228
暱稱: 小詠~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我是一個大衰人~
與你一起近三個月了.....
認識你...我感到好幸福...
遇見你..這是緣份嗎!?...
2008-12-28
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 36
今日人氣: 4
累積人氣: 774
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 10 月 25 日  星期六   晴天


op哈佬喂一遊~ 分類: 未分類

尋日一放學勁趕返到屋企,因為我地趕住去哈佬喂呀~

轉咗好多程CAR先到OP正門,大東超搞笑,一入到去就比隻鬼嚇到飛起

隻鬼係咁追住大東,笑死人囉~我地今次玩咗一間鬼屋咋,我地多數走咗去玩exiting game~

啲鬼屋超多人排隊,超碼要排一個鐘我地玩兵馬俑,要戴頭蓋嫁,肥鐘笑到我地死下死下,

佢係咁係到喊,個樣又超驚喎,,連搭纜車都驚,我都唔知有咩好驚lor,,,,路途中,我地係咁同啲鬼係到影相

正正正~有三隻女鬼係到跳jazz,勁索的!!比啲鬼拉咗我地去跳舞,打死都唔會跳囉,跟著我地即閃~

行行下,又見到啲man鬼係到跳break,超超型呀>3<''I like~ 好想玩鬼蛙工埸&迷幻鬼域,但太多人排隊,玩唔到咁多間~

至尊門票一定玩得哂囉,下年有$一定會買呀我念我下年哈佬喂都會再去,因為我覺得好好玩...

係op裡面有隻紫色女鬼,好令好索,一定要同佢影張相先行走一點半先返到屋企,超累,,,唔沖涼即訓~

就快陸運會喇,,,,緊張中~

 






訪客留言 (返回 rain1228 的日誌)


rain1228 於 2008-10-25 06:42 PM 發表:
呵~你有見到我面容扭曲咩?
我幫你+多個K~其實我都唔係好想同肥鍾去!!
佢細膽到死,佢喊果時仲恐怖過啲鬼=,=''
下年同黃力佢地去啦,好玩好多嫁...>3大家儲定$出年玩至尊門票吧xdd''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yty1211 於 2008-10-25 04:04 PM 發表:
點解你唔話你玩海盜船果時面容扭曲..?
出年唔多想同肥CHUNG去吖.
佢又唔敢玩鬼屋wor.話明哈佬喂ma..FUC*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]