第二日嘅陸運會....好鬼熱!!玩標槍攞了個第二,上台同捧sir合照,happy~happy~
雯姐攞了兩個金>3<''勁勁,,,, 大隊接力自動向社長報名XD'' 我跑第三棒,要cut線~
最終女子乙組大隊接力攞了金....so fun!!為明社攞咗唔小嘅分數~ 今年又係明社win咗全場....
明社9years冠了,我love明社~ 最後我上台攞咗個獎杯[乙組環區跑亞軍yo,,yo,,]...感動!!感動!!
第一次攞杯,I felt so amazing>3<'' 我諗今次係我最後一次打日記~本人又唔想打,神經質~
|