我有1日問過1個人 點樣可以好好維繫到1段感情? 包容'坦白'信任'體諒' 你做吾做到? 而我只可以講 吾係1朝1夕可以做到..係要靠經歷而得番黎 "我愛你"呢3個字好易講出口..但要講得有意思往往係好難; 1心1意真係咁難?有緣先可以1齊 點解吾可以去學"珍惜"?