|
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 2010-04-19 |
分類: 未分類 |
唉..咁耐冇打qooza..1打就鬧人
真係呢..d人都幾吾知醜`
落石排有罪?啤咩姐..?
我真係好想問妳隻眼冇事嘛?人地qooza打d咩關妳事嗎?
用密碼鎖又如何?妳吾會用密碼鎖..但妳會del人msn..又剷好友咁囉`
妳又如何?心虛丫?..知自己打完d野出黎俾人知丫?
同邊個講妳又要理?依家搞到妳嗎?
當事人有叫妳出聲?冇妳係隔離米嘈啦`
依家妳搞到我bb對妳忍無可忍丫!..
屈人?好耐之前既事拎出黎講?..吾好意思..妳自己米又係d咁既人..。
叫人收皮..妳自己又睇下妳d皮幾厚先..成日做完d野就話''吾關我事''..
有病個個好似係妳喎`
ps*吾好對號入座`
好嬲`
|
| 發表時間:2010-04-19 10:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我岩岩申請左qooza希望大家多多支持我見到你個blog做得好靚,做朋友好唔好?去我的網比番留言我啦,我好有心機整ga
http://blog.qooza.hk/comingss
-----------QOOZA廣告----------- 超過一萬款首飾精品,全場1蚊起 http://pf23.com
超過一萬款男女服飾,全場20蚊起 http://comingzoo.com -------------------------------
|
|
|
YeEv_v 於 2010-04-20 06:26 PM 發表:
c0mm3n7`;>
|
|