rain9372
暱稱: 飯xd`
性別: 女
國家: 香港
最新文章
2008-09-02
2008-08-21
2008-08-02
2008-07-02
2008-07-04
好友名單
網站連結
isum
Joe_ching0813
kei1016
lamlam128
siuchui_0426
tszkiu0607
wing6540772
WTK0503
xxxkamui
yan525hk
YANKI1013
yoyoluvu
yuki19910317
2007 年 6 月 23 日  星期六   晴天


2007-06-23  

補打昨昨天  21 - 06 - 2007

昨天英文ORAL  我12:30那批 真爽阿 XD

睡到11:00 =V=  8:30那批還真慘

今次竟然同到YANKI一組 而且第1組TIM -V-

BUT同2B班LEUNG MAN HO T_T 他英文好棒的喔

但他只是發問問題 沒提供他的意見 -_- 被MISS LAM扣了分 XD

昨打昨天 22 - 06 - 2007

考通識阿 -_- 比我想像中容易了 *V* 真好

放學跟YUKI + SAKURA + 賴去大快活吃早餐阿 @@

吃完之後跟SAKURA去月台搶輕鐵 -V- 我先走一步

然後看到一個紅衣男子 年約30 - 35歲 看著我淫笑 -_- 超淫的說

他不斷自言自語  還跟我和SAKURA說了些什麼 聽不懂的 -V-

我忍不到笑 走了一邊狂笑 XDD 然後他又跟一班中學女生說什麼

「你有冇CASH? 我呢度有YEN,英磅」拎緊銀包的說 -_-

於是他上了第1架610 -_- 我決定上了第2架615 .. 610的人真慘 XDDDD

考完試之後大家有乜DO呢 @V@ ?!

發表時間:2007-06-23 03:21 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 rain9372 的日誌)


桜 於 2007-06-25 01:19 AM 發表:
當然係 D 人幫佢改既名 -V-
不過我都唔係好肯定佢地係咪講緊佢...
不過 D 特徵太似啦 XDDDD 應該係架啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好正的名字 XDDD 
咩論壇黎嫁 -V- 比我睇下
Posted at 2007-06-28 01:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



桜 於 2007-06-24 02:30 AM 發表:
我前幾日係 D 屯門人集中既論壇度見到有人討論屯門 D 怪人... XD
上次考 UT 係美食廣場見到帶著耳筒唱歌果個原來叫飛機小子... XDDDDDDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDDDDD 飛機小子 *V* 
係D人幫佢改定係佢自己個名 X]
Posted at 2007-06-24 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SHAN 於 2007-06-23 10:19 PM 發表:
詩姐..你終於打日記啦..= =
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵 =V= 我並唔係你想像中咁懶掛 XD
Posted at 2007-06-24 11:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ARKI1992 於 2007-06-23 03:35 PM 發表:
路過滴''
CMMMM FORU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THANKS FOR YOUR CM @@
Posted at 2007-06-24 11:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]