今日珊珊生日,好開心呀!!!
尋日送左隻豬比佢,係天使豬wo,我睇得出珊珊應該好開心! 今日放學,系飯堂食小波子..哈哈.....
唱生日歌,都唱左n咁多次lu,生日快樂,都聽左好多次,勁happy.....