今日為大家帶黎好消息:
a)仲有1日就去旅行啦!!
b)仲有2日放假啦!!
c)仲有16日..我就生日啦!!大家可以準備生日禮物..
哈哈哈哈....
d)仲有27日就統測啦!!
e)仲有112日就放暑假啦!!
f)仲有163日..我地就係F.2生啦!!!!!!
我為大家帶黎咁多好消息...係咪要多謝我先??
唔洗客氣..生日禮物大份D得嫁!!
唔洗額外送野比我wo...哈哈哈哈..