今日......返學果陣時.....去到城門隧道口果到.....部E41竟然無la la死左火....= =
點知....要同人迫73X.......仲要冇位坐....= =~
返學.......又唔記得拎番本math note book....點知.....就.....唉.....
青蛙成鬼日係到唉.........我都咪唉.....佢學咩人唉姐....樣衰....
今日好unluncky ar!