今日神又係鬼又係你....想點牙?!無啦啦咩到你講曬.....反我咁話....仲咩要當住成班面前話我禾......你搞到我好唔
happy囉......我咁愛你....你咁對禾.....所以我已經決定唔會再鍾意你.....我地分開啦~以後自己還自己.....你都唔
好黎搵我啦~唔好怪我.....係你迫到我咁......我恨死你!> <~/.\~
今日sony同陳朝安跑搞到我個nike水瓶整爆左....算點牙?憎死你地兩個....不過又佢啦~都爆左囉.....o曬囉!
>3<~今日真係好傷心......我為你笑過.....喊過......憂愁過.....你就咁對我.....!
|