今次派左幾何
簡真想死!
第一次個個二三四五十分 唔知有無人合格
我好彩都有52
小測就72到
前日測ge第二次本來55分
最後個題計數加漏個圓ge表面積就扣我十二 人地就扣十分=3=
條題得十六分==
題目又講得超模糊 頂佢個肺!
好彩之後見到人走出去叫佢加分 "我又要加翻!!!!"
咁就有61分la
强細加分練習加十一分 之前又加過五分
加加埋埋好彩平時分合格
繼學:你扣分真係超狠!!!!!!!!自己又唔係敎得好wo 一堂一題
比你咁樣搞法 想合格都難la~唉!
gigi你就好la 袁sir咁好人
搞到我依加對幾何真係有d恐懼
上次幾何考試先係66 平時有七十多d
今次平時得六十令 咁考試...............................
越諗越頭痛!
|