
登登登登!!!!!! 好型a 子程!!
好match le hahaha!>v<!

r h g 一齊上台,,很酷吧?? 太棒了! hahaha!
很搞笑的隊型!

陰陰嘴笑? 繆釗塊膠布好sharp

我的包包臉 包過富仔. . . . .my god!!!!!!!!!!!!!!!
nana攞住我支 xlolo 筆=v=

坐我隔離的小肥~~

亂七八糟

我同歌王~ok wo!
越黎越鐘意呢套校服^^

傻仔tong 同 柴康 ~wu xu!!!

commerce a sir~~好鐘意佢 hehe!

歐仔同東哥 ,,希望下年都可以同你打tennis la^^

lovely gi~~~ 幾識影wo heidi!

對峙??

三大美女 wahaha!!!

香吻三個

super!!!!!!!! 玩到頭都亂曬tim 失禮曬

影唔到隔離d花ge=3=

黎張"亮相"先 hahahahahaaaaaaaaaaa!
阿姐開埋燈比我地影tim a 超好人a 你地!

大隻佬!!!好凶狠aaaaaaaaa
其實隔離班d人有時都幾好玩a haha!

好有童真呢張 可愛唷!

好勁heidi!!!!!!!!!!! 我想扮巴斯光年a 其實!
"太空戰士一飛衝天!" 不過未跳就影左= =

影到la~~~~haha
what a crazzzzzzzzzzzy day!

好得意a gigi haha!!!!!!!!

小學結業禮


夾band wow~~~ 都ok ga
但係. . . .. 不如比我上去唱好過la ha!

超大的ps!
p.s 這次大概可以 成為幸福小姐一次
|