Happy birthday, yan!!
祝你升到F. 6!!
SU嘅drama competition好好好好精彩..
大部份都好好笑
我覺得4E同6F都做得好好..
6F D戲服好靚..
最後6F贏哂..(我投4E嫁!!)
tmr派成績表..
好驚呀!!