暑假嘅第一日..
已經好唔捨得1D嘅同學+老師啦..

Miss Wong(CLASS TEACHER+CHI+RSC):
學期開始嘅時候真係有D唔鐘意你嫁..
有時覺得你好無理取鬧+煩..
但到後來就覺得你係為我哋好嘅..
衷心感謝你!!

Miss Tam(CLASS TEACHER+ENG):
一開始就覺得你講嘅英文好抑揚頓挫..
有少少怪怪地..
你好容易就可以同D學生打成一片..
但點解成日發我哋脾氣呀??
雖然係咁..但係仍然鐘意你!!

Miss Lam(MATHS):
坦白講..上你堂無瞓過覺+覺得悶
覺得你教得好好..
雖然你講書好快
但係都會問我哋有無唔明..
唔知下年你有無機會教我呢?

Mr Chung(IS):
你教IS教得好好呀..
可惜你走咗..
但係last day無忘記我哋..
仲請我哋食chocolate
thx~

Miss Lam(IS):
你嘅英文講得好怪啊~
你會提早落堂+無帶野唔鬧
lee兩樣野令我覺得你好好人呀!!

Miss Sit(CHI HIST):
你令沈悶嘅中史變得有趣..
仲講好多課外嘅故事俾我哋聽..
thx~

Miss Lo(HIST):
毎堂嘅HIST堂我都有盡量聽你講書..
但真係好悶呀..
sor~
你好有心機教我哋
會印D剪報俾我哋
thx~

Miss Tang(GEOG):
上你堂我好唔專心呀~
對唔住..

Mr Tang(LS):
你會盡力解答我哋嘅問題..
但係上堂真係有D悶..

Miss Lee(MUSIC):
你俾我嘅印象係好惡呀!!
其實你應該係一個好好嘅老師
惡其實係因為我哋吧?

Miss Choi(VA):
唔係咁鐘意上你堂要答問題啊~
係為我哋好吧?

Mr Leung(CL):
上堂做咩都唔鬧..
太好人啦!!

Miss Wong(PE):
你好好人呀~

Miss Cheung(PTH):
成日都有人唔帶書..
一定令你好嬲..

Mr Lam(D&T):
Dream House你幫咗我唔少~
好多謝你呀..
超鐘意D&T~

Miss Mak(Home E):
你好少鬧人呀
如果唔駛做portfolio就好啦

Miss Mok(LAC+LLC):
LAC+LLC堂有D悶
但係應該唔係你嘅問題
只係科目嘅問題吧..

F.1D嘅同學:
雖然下年我哋會唔通班..
但係我一定唔會忘記今年愉快嘅日子!!!

|