Photobucket Photobucket
Rainbowkiu
世界上究竟有沒有彩虹橋!?
我相信在彩虹橋上可以無拘無束,自由自在
難道這不是大家在追求和嚮往的生活嗎?
rainbowkiu
暱稱: rainbow~kiu=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« February 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28
最新文章
穌歌 2D精神 嚇到你暈...
俾人屈了...
<<野玫瑰之戀&g...
17個你愛/喜歡上他/她...
期待
每月文章
文章分類
全部 (112)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
facebook
rainbowkiu922' s Xa...
聽正記
聽正會國際歌迷會 - 皓...
`' ZAC UN!VERSE -- ...
范萱蔚歌迷會論壇
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 24
今日人氣: 21
累積人氣: 1333
站內搜尋
2008 年 7 月 17 日  星期四   晴天


咁多位老師+同學: 分類: 未分類

暑假嘅第一日..

已經好唔捨得1D嘅同學+老師啦..

Miss Wong(CLASS TEACHER+CHI+RSC):

學期開始嘅時候真係有D唔鐘意你嫁..

有時覺得你好無理取鬧+煩..

但到後來就覺得你係為我哋好嘅..

衷心感謝你!!

Miss Tam(CLASS TEACHER+ENG):

一開始就覺得你講嘅英文好抑揚頓挫..

有少少怪怪地..

你好容易就可以同D學生打成一片..

但點解成日發我哋脾氣呀??

雖然係咁..但係仍然鐘意你!!

Miss Lam(MATHS):

坦白講..上你堂無瞓過覺+覺得悶

覺得你教得好好..

雖然你講書好快

但係都會問我哋有無唔明..

唔知下年你有無機會教我呢?

Mr Chung(IS):

你教IS教得好好呀..

可惜你走咗..

但係last day無忘記我哋..

仲請我哋食chocolate

thx~

Miss Lam(IS):

你嘅英文講得好怪啊~

你會提早落堂+無帶野唔鬧

lee兩樣野令我覺得你好好人呀!!

Miss Sit(CHI HIST):

你令沈悶嘅中史變得有趣..

仲講好多課外嘅故事俾我哋聽..

thx~

Miss Lo(HIST):

毎堂嘅HIST堂我都有盡量聽你講書..

但真係好悶呀..

sor~

你好有心機教我哋

會印D剪報俾我哋

thx~

Miss Tang(GEOG):

上你堂我好唔專心呀~

對唔住..

Mr Tang(LS):

你會盡力解答我哋嘅問題..

但係上堂真係有D悶..

Miss Lee(MUSIC):

你俾我嘅印象係好惡呀!!

其實你應該係一個好好嘅老師

惡其實係因為我哋吧?

Miss Choi(VA):

唔係咁鐘意上你堂要答問題啊~

係為我哋好吧?

Mr Leung(CL):

上堂做咩都唔鬧..

太好人啦!!

Miss Wong(PE):

你好好人呀~

Miss Cheung(PTH):

成日都有人唔帶書..

一定令你好嬲..

Mr Lam(D&T):

Dream House你幫咗我唔少~

好多謝你呀..

超鐘意D&T~

Miss Mak(Home E):

你好少鬧人呀

如果唔駛做portfolio就好啦

Miss Mok(LAC+LLC):

LAC+LLC堂有D悶

但係應該唔係你嘅問題

只係科目嘅問題吧..

F.1D嘅同學:

雖然下年我哋會唔通班..

但係我一定唔會忘記今年愉快嘅日子!!!






訪客留言 (返回 rainbowkiu 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]