十三歲生日!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我諗應該得唔夠十個人同我講過生日快樂..
而且得2份禮物...
仲有一份係阿媽送嘅..
太悲哀了吧
一份係浩欣俾我嘅notebook
我阿媽俾咗隻bear label我..
like it very much!!!