我發覺原來幾日都無JAY LEUNG堂啦..
-ENG-
FIRST LESSON~
由於今日開始重新計TICKS..
所以大家都超踴躍地答問題..我都答咗3題啦..
SECOND LESSON~
玩大富翁!!
d懲罰好恐怖..
有d要做拱橋啦..有d要俾全班用紙掟啦..
好彩唔駛抽lee d card姐..
有無人見到陳浩禧做拱橋呀?
佢做到成個人瞓咗係地度..
最後我WIN...+500CA & 5 ticks
-HIST-
琴日係度做WB...
我發覺原來唔聽書真係唔識做嫁!!
但我真係聽唔入耳..
下堂要dictation..
-GEOG-
俾咗好多HW...
-CHI-
悶到差D瞓著..
-PTH-
胡皓文佢哋嗰組竟然表演唱歌?!
咁又係..話哂都係佢嘅強項..
我都有聽普通話歌..但我聽嘅總係無人知..
睇來我真係怪怪地..
肥雞...
笑爆肚啦...
-IS-
好伊咁對完答案..
俾咗我哋3個字溫MATHS..
-MATHS-
quiz呀!!!!!
竟然唔派question sheet..
就咁將d question寫係黑板度?!
唔係咁慳呀?
有幾題俾佢整古啦..
唔制呀!!!
|