放學係地鐵站見到Mr. Lam 同Miss Lam(Maths)..
比佢地見到我同細魯一齊..
係中環落車..Miss Lam係我後面叫我..
仲問我: 同學仔, 你都來到咁遠..
原來佢都係中環站落嫁...
佢仲要見到我係度聽歌..
星期二見佢唔知佢有無野同我講呢?
VA堂係度睇片..悶........................................
好準時落堂..
終於都考完phonectics啦..
鬆一口氣..
呢個weekend要砌dream house
好難砌呀!!!!!!!!!!
得閒就留個CM啦...
如果有xanga但係無qooza嘅..就去http://www.xanga.com/rainbowkiu922留個CM啦
thx~
|