考maths.......
有幾題唔識咁啦
Miss Wong又無端端衝入來啦...
仲要無敲門嗰隻..
第二日already
今日仲令個老師o哂
係好野嘅
只為咗派d文
太不應該吧=_="
tmr考geog..
我已經唔記得哂第一課d野啦
睇地圖等等等等等等等等等等等等等等等等等等等等等等等等
通通都唔記得
點算?!
仲要溫中文卷五...
死梗啦....................
我最唔想考中文作文呀!!!!!!!!
討厭!!