今日派埋monday未派嘅卷啦
首先係中文..
聆聽 : 28.5/36
作文 : 62/100
揀咗一個自己唔擅長嘅題目─春天的公園
跟住亂作一餐
都可以合格...太好啦
無派我最驚嘅口試..
好/唔好?
Maths::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Section A : 54
Section B : 72
Section C : 32
Total : 158/200
我嘅要求好低
我覺得今次Maths都唔錯嫁啦
比First Exam進步咗好多
Eng::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
writing : 71/100
reading : 80/100
listening : 22/40
差~~~~~~~~~~~~~~~
dictation : 37/40
"Jenny"有咩錯呀?
1C都俾啱
Why we can't?
劉浩廷...
別太傷心+唔開心吧~
下次努力...add oil~
好多暑期功課呀~~~~~~~~~~~
放學嗰陣係門口大派荔枝
點都要你攞
o哂...
學校係唔係有荔枝樹呢?
抑或係買番來?
|