今朝同呀媽去將軍澳食魚米家,
食完行左陣,
呀媽去返工,我就返工黎屋企1陣..
1點幾鐘我又去返將軍澳
因為我要跟RS出席活動
[親親媽咪暖愛心]
個活動3pm開始,
係道等...等,,等
開始了!
首先有呀ron
唱出"紅蝴蝶"
之後有黃家樂
唱出"友共情"
之後有"超級巨聲"既鄧小巧
只係有影相
仲有3位藝人,
但我唔係好記得佢地d名..
所以唔講~~
4pm就結束了
我就去左m記食野,,
為左隻杯..
要買加大超值套餐!
食完就返屋企了