| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
sing sing同學會.  |
分類: ※米米的小日記※ |
返埋今日就放假啦>﹏<.
happy~
不過今個假期唔係有好多功課做.
只係英文戈個story比較麻煩D.
搵日叫鮑鮑出黎教我做先XD.
今日有maths quiz .
有幾題唔係咁識做-,-".
希望唔會太低分啦><".
放學去左睇 sing sing同學會比賽.
我係為左睇朱婷咋A_A.
點知佢地係最後戈組-3-.
睇到就黎6點先走.
現場所有人都好high.
卡卡~
好好玩牙^^
||!!|◤°寧願天去收我 也替你受重傷▂ξ *
|
| 發表時間:2010-02-09 10:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
我都祝你新年快樂^^.
情人節快樂XD. Posted at 2010-02-13 08:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好有創意o既 cM 牙 a_a
kaka=] Posted at 2010-02-12 09:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
係牙^^
我都祝你新年快樂牙^^.
仲有情人節快樂XD Posted at 2010-02-10 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
開心牙.
朱婷佢地好high >﹏<" Posted at 2010-02-10 03:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|